Měsíční chvástačka - Únor
Jako již tradičně i tento měsíc byl na knihy velmi bohatý, i když to tak zpočátku nevypadalo. V únoru mi udělaly radost především knihy z antikvariátu, které jste mohli vidět v everyday post. Dále to byla kniha Kroky ke slunci od nejmilejší Barunky, která pro mě byla nesmírně milým překvapením a která je pro mě vzácná především tím, že jsem o ní nikdy předtím neslyšela. A vy, knihomolové, jistě víte, jaký je zázrak dostat od někoho knihu, která je vám neznámá. Takže ještě jednou děkuji, Baru!
Neskutečnou radost pak mám z kompletu Stopařův průvodce Galaxií, kterého jsem si chtěla přečíst už dávno, ale když jsem se konečně dostala k tomu, že si ho koupím, byl všude rozebraný a rozprodaný, přičemž třetí díl nebyl k dostání vůbec. Usmálo se na mě ale štěstí a nakonec se mi ho podařilo najít všech pět dílů v jednom báječném knihkupectví fantasy literatury.
A nakonec bych chtěla zmínit Bílého tesáka, kterého mám na seznamu k přečtení v březnu, takže jsem moc ráda, že mi ho moji milí rodiče darovali k svátku. Poslední dobou absolutně nestíhám číst, jsem zavalená recenzními výtisky a počítáním úkolů, takže knihy ze seznamu Měsíčního písmenkobraní zatím moc neodškrtávám. Ale to nevadí; vím, že se k nim v ten pravý čas nakonec dostanu. A Bílého tesáka si v březnu přečtu určitě, protože se prostě na tento příběh nemůžu dočkat. Tohle vydání je navíc plné nesmírně krásných ilustrací (foto), zážitek ze čtení tedy pro mě určitě bude nezapomenutelný...
Komiks 300: Bitva u Thermopyl - Frank Miller, Lynn Varleyová
Komplet Stopařův průvodce galaxií - Douglas Adams
Svéhlavička - Emma von Rhoden & Eliška Krásnohorská
Nepravděpodobná pouť Harolda Frye - Rachel Joyce
Bez naděje - Colleen Hoover (Jirka Mádl mi ji podepsal)
The Go Giver: Dej a bude ti dáno - Bob Burg, John David Mann
Tweety s city - Elizabeth Rudnick
Vířící bludiště - Adam Foulds
Zády k sobě - Julia Francková
Poslední divočina - Piers Torday (na tuhle se nemůžu dočkat)
Lásko, kde jsi? - Nick Spalding (těchto příběhů na světě není nikdy dost)
Nick a Norah: Až do ochraptění - Rachel Cohn & David Levithan (dva roky už po té knize koukám)
Bílý tesák - Jack London (miluji tohle překrásné vydání)
Finklerovská otázka - Howard Jacobson
Bláznivé srdce - Thomas Cobb (tohle vypadá sakra dobře)
Přechod - Justin Cronin
Kroky ke slunci - Corban Addison (pokud bude tato kniha stejně úchvatná jako Jitra v Dženínu, mám se opravdu na co těšit)
Super knížky. :))
ReplyDeleteKrásné knížky :))).
ReplyDeletePáni tak to je pořádná hromada :) Jsem moc ráda, že jsem Ti udělala radost, i když se musí přiznat, že jsem teď četla jednu recenzi, která není zrovna nejlepší, tak se trochu bojím, že budeš zklamaná :( Stopařova průvodce bych si také někdy ráda přečetla :)
ReplyDeleteNick a norah jsem vidéla film :-)
ReplyDeleteNeviem, či sa ti Priechod bude páčiť :)
ReplyDeleteNádherné knížky a ty fotky jsou opět báječné! :)
ReplyDeletečetla jsem Kam se poděl můj sýr na doporučení od jednoho magistra na management a musím říct, že to je ÚŽASNÁ kniha a vřele doporučuju, takže když na obálce "Dej a bude ti dáno" se na tuto knihu odkazuje, určitě po ní sáhnu a s chutí si ji přečtu ;-)
ReplyDeletejinak krásné fotky, jako vždy ;-)
Bez naděje si možná taky pořídím :)
ReplyDeleteKrásné přírůstky :-)
Kam se se svými novými knížkami hrabu :D Krásná hromádka, ještě hezčí fotky. Přečtení těchto knížek si jistě užiješ :)
ReplyDelete